Informujemy, że w dniach: 10.01 (czwartek) od godziny 15.00 do dnia 13.01 (niedziela) nasza firma będzie zamknięta.
Państwa korespondencja mailowa wysłana do naszych Pracowników oraz na adresy ogólne Firmy zostanie dostarczona.
Zamówienia złożone w sklepie internetowym NILSEN.PL będą realizowane począwszy od poniedziałku 14.01.2019.
Za wszelkie związane z tym niedogodności przepraszamy.
Zespół NILSEN.PL
XBrak produktów
Towary zamówione w sklepie internetowym Nilsen.pl dostarczane są przez firmy kurierskie.
Aktualny (stan na 31.01.2015 roku) cennik kosztów transportu przedstawia poniższa tabela:
Sposób dostawy |
Całkowity koszt dostawy na terenie RP |
Czas dostawy* |
Przesyłka kurierska
|
15,00 zł |
24 h |
Przesyłka kurierska
|
15,00 zł |
24 h |
* Podany w tabeli czas dostawy liczony jest od momentu przekazania przesyłki kurierowi. Czas dostępności towarów jest widoczny przy każdym produkcie w momencie zamówienia.
** Maksymalna wartość zamówienia przy płatności przy odbiorze to 6000,00 PLN brutto.
Informacje dotyczące ustalenia kosztów przesyłki niestandardowej udzielane są za pośrednictwem poczty elektronicznej i pod numerem telefonu wskazanych w § 4 pkt 9 niniejszego regulaminu.
Koszty transportu dopisywane są na dokumencie sprzedaży, jako pozycja 'Usługa transportowa".
Przy każdym towarze dostępnym w naszym sklepie, obok ceny widnieje informacja o jego aktualnej dostępności (towar dostępny - ilość dni realizacji zamówienia np. 2-14 dni, "towar na zamówienie").
Na czas dostarczenia zamówionego towaru do Klienta składa się:
W przypadku towarów dostępnych na zamówienie – czas oczekiwania na realizację zamówienia u producenta – o czasie tym Klient zostanie poinformowany przez pracownika sklepu internetowego Nilsen,
Czas realizacji zamówienia – kompletowanie przesyłki, oczekiwanie na zaksięgowanie płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki.
Czas dostawy przesyłki przez firmę kurierską.
W chwili wysłania paczki z naszego magazynu, Klient otrzymuje informację mailem z numerem przesyłki.
W przypadku zamówień z opcją odbioru osobistego, pracownik sklepu internetowego Nilsen skontaktuje się z Klientem, w celu ustalenia terminu i miejsca odbioru. Odbioru osobistego można dokonać w siedzibie firmy Inergia Sp. z o.o.
Sklep przekaże Klientowi pisemne potwierdzenie zawarcia umowy najpóźniej w chwili dostarczenia zamówionego towaru. Potwierdzenie obejmować będzie informacje, o których mowa w art. 12. ust. 1 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
Po dokonaniu odbioru przesyłki zaleca się, aby Klient w obecności Kuriera otworzył paczkę i sprawdził czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem oraz czy produkty nie są uszkodzone. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru spisanie protokołu w obecności kuriera (odpowiedni druk reklamacyjny powinien posiadać przy sobie pracownik firmy kurierskiej), będzie podstawą rozpatrzenia reklamacji. Prosimy również w takiej sytuacji niezwłocznie skontaktować się ze sklepem.
WAŻNE - sprawdzenia stanu przesyłki i ewentualnego określenia charakteru naruszenia lub zniszczenia opakowania należy dokonać w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń wymagane jest sporządzenie stosownego protokołu szkody. Protokół szkody spisany w momencie dostawy przez pracownika firmy kurierskiej będzie podstawą do rozpatrzenia zgłaszanej reklamacji dotyczącej jakości przesyłki i ewentualnego uszkodzenia towaru w trakcie dostawy.
W przypadku stwierdzenia wad zakupionego towaru prosimy o skontaktowanie się z pracownikiem sklepu internetowego Nilsen w celu ustalenia sposobu naprawy, względnie wymiany na taki sam towar pozbawiony wad lub inny. Kontakt możliwy jest całą dobę przez 7 dni w tygodniu za pośrednictwem internetowego formularza dostępnego na stronie internetowej adresem: http://test.nilsen.pl/content/5-reklamacje-i-zwroty, lub na adres e-mail:sklep@nilsen.pl lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 pod nr: 22 351 74 44.