Dostawa

Towary zamówione w sklepie internetowym Nilsen.pl dostarczane są przez firmy kurierskie.

Aktualny (stan na 31.01.2015 roku) cennik kosztów transportu przedstawia poniższa tabela:

 

Sposób dostawy

Całkowity koszt dostawy na terenie RP
(zawiera VAT)

Czas dostawy*

Przesyłka kurierska
(przedpłata)

 

15,00 zł

24 h

Przesyłka kurierska
(płatność przy odbiorze**)

 

15,00 zł

24 h

 

*    Podany w tabeli czas dostawy liczony jest od momentu przekazania przesyłki kurierowi. Czas dostępności towarów jest widoczny przy każdym produkcie w momencie zamówienia.

**   Maksymalna wartość zamówienia przy płatności przy odbiorze to 6000,00 PLN brutto.

 

 

  1. Informacje dotyczące ustalenia kosztów przesyłki niestandardowej udzielane są za pośrednictwem poczty elektronicznej i pod numerem telefonu wskazanych w § 4 pkt 9 niniejszego regulaminu.

  2. Koszty transportu dopisywane są na dokumencie sprzedaży, jako pozycja 'Usługa transportowa".

  3. Przy każdym towarze dostępnym w naszym sklepie, obok ceny widnieje informacja o jego aktualnej dostępności (towar dostępny - ilość dni realizacji zamówienia np. 2-14 dni, "towar na zamówienie").

  4. Na czas dostarczenia zamówionego towaru do Klienta składa się:

  • W przypadku towarów dostępnych na zamówienie – czas oczekiwania na realizację zamówienia u producenta – o czasie tym Klient zostanie poinformowany przez pracownika sklepu internetowego Nilsen,

  • Czas realizacji zamówienia – kompletowanie przesyłki, oczekiwanie na zaksięgowanie płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki.

  • Czas dostawy przesyłki przez firmę kurierską.

  1. W chwili wysłania paczki z naszego magazynu, Klient otrzymuje informację mailem z numerem przesyłki.

  2. W przypadku zamówień z opcją odbioru osobistego, pracownik sklepu internetowego Nilsen skontaktuje się z Klientem, w celu ustalenia terminu i miejsca odbioru. Odbioru osobistego można dokonać w siedzibie firmy Inergia Sp. z o.o. 

  3. Sklep przekaże Klientowi pisemne potwierdzenie zawarcia umowy najpóźniej w chwili dostarczenia zamówionego towaru. Potwierdzenie obejmować będzie informacje, o których mowa w art. 12. ust. 1 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

  4. Po dokonaniu odbioru przesyłki zaleca się, aby Klient w obecności Kuriera otworzył paczkę i sprawdził czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem oraz czy produkty nie są uszkodzone. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru spisanie protokołu w obecności kuriera (odpowiedni druk reklamacyjny powinien posiadać przy sobie pracownik firmy kurierskiej), będzie podstawą rozpatrzenia reklamacji. Prosimy również w takiej sytuacji niezwłocznie skontaktować się ze sklepem.

    WAŻNE - sprawdzenia stanu przesyłki i ewentualnego określenia charakteru naruszenia lub zniszczenia opakowania należy dokonać w obecności pracownika firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń wymagane jest sporządzenie stosownego protokołu szkody. Protokół szkody spisany w momencie dostawy przez pracownika firmy kurierskiej będzie podstawą do rozpatrzenia zgłaszanej reklamacji dotyczącej jakości przesyłki i ewentualnego uszkodzenia towaru w trakcie dostawy.

  5. W przypadku stwierdzenia wad zakupionego towaru prosimy o skontaktowanie się z pracownikiem sklepu internetowego Nilsen w celu ustalenia sposobu naprawy, względnie wymiany na taki sam towar pozbawiony wad lub inny. Kontakt możliwy jest całą dobę przez 7 dni w tygodniu za pośrednictwem internetowego formularza dostępnego na stronie internetowej adresem: http://test.nilsen.pl/content/5-reklamacje-i-zwroty, lub na adres e-mail:sklep@nilsen.pl lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 pod nr: 22 351 74 44.